نكات بسته بندي در يك روز

منتخب مطالب سايتهاي برگزيده ايراني

نكات بسته بندي در يك روز

۱۳ بازديد ۰ نظر

نكات بسته بندي محل موردنظر شما در يك روز آنقدر هم سخت نيست. به خصوص زماني كه فرصت كمي داريد و نميخواهيد كار بسته بندي را به تعويق بيندازيد.

سخت جلوه دادن اين كار حجيم در يك زمان كوتاه خيلي آسان است. اما با كمي كار ابتدايي و جدي گرفتن مي توانيد خانه خود را تميز و در يك روز تمام لوازم را بسته بندي كنيد.

در اين مقالات، به تفضيل ۱۰ نكته هوشمندانه را معرفي مي كنيم كه به شما كمك مي كند تا هرچه سريعتر لوازم و اثاثيه منزل خود را بسته بندي كنيد.

 يك فهرست كامل از چيزهايي كه قرار است بسته بندي كنيد، تهيه كنيد.

قبل از اينكه همه چيز را از كمدها و كابينت ها بيرون بكشيد و سردرگرم در خانه خود قدم بزنيد، به موارد مهمي كه بايد آنها را بسته بندي كنيد فكر كنيد.

اگر براي خلاص شدن از صندلي چرمي در دفتر خود كلافه شده ايد، آن را به ليست “عدم بسته بندي” خود اضافه كنيد. از طرف ديگر از مي دانيد كه در قفسه ها، كتاب هاي قديمي ميتوانند جاي بگيرند، آن را به ليست “بسته بندي” قرار دهيد.

نكات بسته بندي
۲٫ سريعتر نكات بسته بندي رادر نظر بگيريد و شروع كنيد.
در تاريكي و قبل از طلوع آفتاب كار را شروع كنيد. در اين زمان مغز شما سرحال هست و هنوز انرژي داريد تا سخت ترين وظايف را حل كنيد. كمي وقت بگذاريد و صبحانه را شب قبل از كار بسته بندي مصرف كنيد.

ارين استيد، مدير ارشد شاهزاده خانم مُوِر و بنيانگذار شاهزاده بسته بندي، پيشنهاد مي كند كه اگر شما نمي توانيد يك متخصص را استخدام كنيد، از دوستان و خانواده خود كمك بگيريد.

“اگر بيش از حد بر روي خودتان تمركز كنيد كار بسيار آساني است و كار معمولا بزرگتر از آن چيزي است كه پيش بيني مي كنيد”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.