اسپرت كردن خودرو هاي 206

منتخب مطالب سايتهاي برگزيده ايراني

اسپرت كردن خودرو هاي 206

۱۴ بازديد ۰ نظر

كمپين 206 اسپرت كردن خودرو هاي 206

كمپين 206 و اسپرت پژو 206 شركت فروش لوازم يدكي ساينو پارت سالانه كمپين هاي زيادي در زمينه اسپرت و آپشن كردن خودرو ها برگذار ميكند و به همين دليل هفته قبل روز جمعه برگذاري همايش خودرو هاي پژو 206 برعهده ساينو پارت بوده است.

در اين گونه كمپين ها براي اسپرت كردن خودرو هاي مختلف و تجهيز آنان به آپشن هاي باكيفيت چند محوريت و واحد وجود دارد كه هر كدام از آنها را در زير شرح ميدهيم

واحد نصب آپشن

در ساينو پارت واحدي به اسم نصب آپشن وجود دارد كه كارشناسان ما به صورت كامل و حرفه اي اقلامي مثل روكش ، كروز كنترل ، دزدگير و … براي مشتريان متقاضي نصب ميكنند و در صورتي كه مورد تاييد مشتري باشد خودرو ترخيص مي شود.

خدماتي كه در آپكو كه زير نظر شركت ايران خودرو اداره ميشود همه داراي گارانتي و ضمانت بوده و در صورت بروز مشكل يا كالا تعويض و نصب مجدد مي گردد و يا وجه شما برگشت خواهد خورد.

تمامي تجهيزات توسط كارشناسان ما نصب ميگردد و قبل از ارائه و تحويل خودرو ، قطعه تست و آزمايش مي گردد و صحت و درستي كالا نورد آزمايش قرار مي گيرد.

نصب كروز كنترل براي اسپرت پژو 206

 

 

در اين گونه كمپين ها در ساينو پارت كروز كنترل هاي با كيفيت و داراي سطح كيفي بالا ارائه و نصب ميگردد. كروز كنترل هاي ساينو پارت بدون نقص بوده و به صورت تميز و بي نقص نصب مي گردد و يكي از خصوصيت هايي كه در اين كروز ها وجود دارد اين است كه سيم زيادي لخت نمي شود و بسيار تميز و بدون دردسر نصب مي گردد. علاوه بر اين يك فايل ويديويي در قالب يك عدد CD به خريداران محترم داده خواهد شد كه اگر مايل به نصب كارشناسان ما نبودند بتوانند خودشان اين كروز ها را نصب كنند

نصب روكش صندلي در كمپين 206

از ديگر خدمات ما در اين گونه كمپين هاي هفتگي نصب روكش هاي صندلي خودرو هاي پرو 405 ، 206 ، 207 و … بوده كه روكش هايي با درجه كيفي بالا ارائه مي دهيم. جنس اين روكش ها مخمل و چرم بوده و در كمپين 206 ساينو پارت نصب اين روكش ها برعهده ما خواهد بود.

كفي هاي سه بعدي خودرو

ديگر خدمات ما براي اسپرت پژو 206 در كمپين 206 فروش كف پايي سه بعدي با كيفيت بالا است. جنس اين نوع كفي هاي سه بعدي چرم اصل بوده و قالب خودرو هاي شما است و براي هر خودرو متفاوت بوده و در برخي خودرو ها يكي است و در صورتي كه در خودروي شما قرار بگيرد به هيچ عنوان تكان نخواهد خورد و ثابت مي ماند كه يكي از خصوصيت هاي كفي هاي سه بعدي خودرو ها بدون حركت بودن آن است كه در كف خودرو جا به جا نمي شود و ثابت مي ماند.

ليست خودرو هاي موجود براي كفي هاي سه بعدي

  • خودرو هاي برليانس
  •  پژو
  • رنو
  • جك
  • سايپا
  • و…

كفي صندوق سه بعدي

كفي هاي سه بعدي صندوق با طراحي منحصر به فرد كف صندوق شما را مي پوشاند و با طراحي ضد آب مانع رسوب گذاري آب در كف خودروي شما ميگردد. يكي از موارد اسپرتي كه براي اسپرت پژو 206 استفاده مي شود همين كفي هاي صندوق سه بعدي است. ديگر ويژگي اين محصول قابليت شست و شوي آن است كه ميتوانيد اين كفي را براي تميز كردن درآورده و آن را بشوييد و يا بتكانيد. اين كفي ها بسيار سبك بوده و قالب خودروي شما ساخته شده است و جنس اين كفي هم چرم بوده.

محافظ و كاورهاي سويچ

كاور سويچ ژله اي

كاور هاي سويچ از افتادن خط و خش روي سويچ خودروي شما جلوگيري مي كند و يك جلوه زيبا به كليد خودرو شما مي بخشد. جنس اين كاور هاي سويچ پلاستيك ژله اي بوده و تا حدودي از پارگي اين محافظ جلوگيري مي كند.

كاور هاي موجود در نمايشگاه براي خودرو هاي

  • پرشيا
  • پژو 206
  • پژو 405 و …

بوده و قصد داريم خودرو هاي بيشتري را به اين مجموعه اظافه نماييم.

درب باك اسپرت پژو 206

محصولي كه گفته شد يعني درب باك پژو 206 هم يكي از محصولاتي است كه در نمايشگاه ما به فروش مي رسد كه اين درب باك زيبايي منحصر به فردي به خودروي شما مي دهد و ياعث زيبايي يدنه خودروي شما ميگردد و جنس اين محصول استيل ضد زنگ بوده و از كيفيت بالايي برخوردار است.

گيرنده ديجيتال 206

براي آسايش و راحتي سرنشينان خودرو محصولي ساخته شده است به نام گيرنده ديجيتال كه هنگامي كه در سفر هستيد مي تانيد خيلي راحت تلوزيون تماشا كنيد. اين محصول ويژگي هاي زيادي از قبيل پخش hd تصوير ، پشتيباني از 400 گيگابايت هارد و پخش ويديو ها و تصاوير با فرمت هاي مختلف. كيفيت اين محصول بسيار بالا بوده و داراي ضمانت بوده.

ديفيوزر سپر عقب 206

ديفيوزر سپر عقب 206

ديفيوزر سپر عقب 206 يكي از اجزايي است كه علاوه بر پايداري خودرو در سرعت زيد و پيچيدن خودرو سر پيچ ها باعث مي شود جلوه بهتري به خودروي شما داده شود كه اين محصول با قيمت مناسب عرضه ميشود و به فروش مي رسد.

مالتي مديا اسپرت پژو 206

مالتي مديا محصولي است كه جايگزين ضبط خودروي شما ميگردد و امكاناتي از قبيل بخش صدا و ويديو ، دوربين عقب خودرو ، پاسخ دهي به تماس ها و … را به شما مي دهد و با كيفيت و قيمت عالي به فروش مي رسد همچنين شما ميتوانيد اين محصول را به صورت آنلاين هم از سايت ما خريد كنيد. مالتي مديا هاي 206 از سري پردازنده هاي 8 هسته اي استفاده ميكنند و هارد و حافظه 8 گيگابايتي را در خود دارند.

اين محصولات خلاصه اي بود از محصولات ما در نمايگاه آپكو ايران خودرو موفق باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.